گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که پس از انتشار چندین شکایت از سوی مشتریان در رسانه های اجتماعی، غول استخراج چینی بیت مین تأیید می کند که برخی از واحدهای انتی ماینر S17 آن دارای مشکلاتی هستند.

سخنگوی بیت مین به کوین تلگراف اظهار داشت: انتی ماینر توجه بسیاری به موضوعات مطرح شده در  رابطه با برخی از محصولاتی سری ۱۷ خود دارد که اخیراً توسط رسانه ها ذکر شده است.

در طی این فرآیند، ما شروع به مذاکره در مورد راه حل ها با مشتریانی کردیم که با مشکلاتی در خصوص محصول مربوطه روبرو شده اند. انتی ماینر همواره به مفهوم در اولویت قرار دادن مشتریان عمل کرده است. اگر هر مشتری مشکلی در رابطه با محصول دارد، لطفا با خدمات رسمی مشتری انتی ماینر در هر زمان تماس بگیرد. “

همانطور که اخیراً توسط کوین تلگراف گزارش شده است  یک کارآفرین استخراج، در اوایل ماه جاری پس از آنکه ظاهراً “بد بچ” را از دستگاه های انتی ماینر S17 + دریافت کرد، یک گروه تلگرامی راه اندازی کرد، در حالی که حدود ۳۰ درصد از ماشین های سفارش داده شده تنها پس از یک ماه استفاده دچار نقص فنی شده و خراب می شوند. این گروه که هم اکنون بیش از ۱۶۰ عضو دارد، حاوی چندین شکایت از ماهیت مشابه است.

پیش از این نیز نگرانی های مشابهی توسط سامسون موو (Samson Mow)، مدیر ارشد استراتژی شرکت زیرساخت های بلاک چین بلاک استریم بیان شده بود. موو در ماه گذشته توئیت کرد که مشتریان بیت مین با استفاده از واحدهای انی ماینر S17 / T17 دارای میزان شکست ۲۰ تا ۳۰ درصدی هستند.

به زودی تعداد واحدهای انتی ماینر بیشتری ارسال می شود

با رخ دادن رویداد هاوینگ بیت کوین در یک هفته، بیت مین به تازگی اولین دور فروش داخلی آنتمینر S19 خود را آغاز کرده است، اگرچه این واحدها تا ۱۱ ماه مه ارسال نمی شوند. این محصول جدید به منظور افزایش خروجی استخراج در شرایط پس از رویداد هاوینگ طراحی شده است.