اگر در حوزه کریپتو فعال هستید؛ احتمالاً حساب کاربری در صرافی‌های ایرانی و بین‌المللی دارید و از کیف پول‌های سرد یا گرم برای نگهداری دارایی‌های خود استفاده می‌کنید. در اینجا قصد داریم تا به نحوه انتقال ارز از کوکوین به تراست ولت بپردازیم.  صرافی کوکوین امکان انتقال توکن‌هایی مانند BNB، ETH یا USDT را به صورت مستقیم به حساب تراست ولت شما فراهم می‌کند. این به شما اجازه می‌دهد دارایی‌های کریپتویی مانند BNB، ETH یا USDT خود را به سادگی از کوکوین به شبکه اتریوم یا شبکه اسمارت چین بایننس در حساب تراست ولت منتقل کنید. در ادامه بیشتر درباره این موضوع صحبت می کنیم؛ اگر هم می خواهید از سایر صرافی ها به تراست ولت انتقال داشته باشید، به مقاله نحوه انتقال ارز دیجیتال به تراست ولت مراجعه کنید.

نگاهی کلی به صرافی کوکوین

کوکوین یک صرافی خارجی معتبر در حوزه ارزهای دیجیتال، با رتبه ۱۰ در میان صرافی‌های برجسته جهانی از نظر حجم معاملات قرار دارد. این صرافی در سال ۲۰۱۷ تأسیس شده و از امنیت بالایی برخوردار است. امکانات و خدمات غنی این صرافی شامل پشتیبانی از تعداد گسترده‌ای از ارزهای دیجیتال و همچنین ارزهای فیات می‌باشد. فضای صرافی کوکوین بسیار ساده و جذاب بوده و شما به راحتی می‌توانید ارزهای مورد نظر خود را از آن به تراست ولت منتقل کنید.

نگاهی کلی به تراست ولت

تراست ولت یک کیف پول نرم‌افزاری غیرمتمرکز است که در نسخه‌های اندروید و iOS، بر روی گوشی‌های هوشمند قابل استفاده می‌باشد. این کیف پول امنیت بالایی را برای کاربران خود تضمین می‌کند، زیرا کلید خصوصی آن به صورت محلی در دسترس کاربران قرار داده می‌شود. این ویژگی اجازه می‌دهد تا کاربران کیف پول Trust Wallet به طور ایمن رمزارزهای خود را ذخیره کرده و کنترل کاملی بر دارایی‌هایشان داشته باشند.

از آنجا که کیف پول تراست به صورت غیرحضانتی عمل می‌کند، امکان مسدودسازی یا دسترسی به دارایی‌های کاربران را ندارد و به همین دلیل به‌ عنوان یک گزینه مطمئن و مناسب برای نگهداری رمزارزها شناخته می‌شود. این کیف پول از بیش از ۵۳ بلاکچین مختلف و بیش از ۱ میلیون نوع رمزارز پشتیبانی می‌کند و امکانات متعددی را برای کاربرانش فراهم می‌کند.

فرایند انتقال از کوکوین به تراست ولت

اگر تمایل به نگهداری ارزهای دیجیتال خود در یک کیف پول امن دارید، انتقال ارز از صرافی کوکوین به کیف پول “تراست پلت” یک فرآیند آسان، ایمن و اقتصادی برای شما خواهد بود. در ادامه به ۷ قدم جهت انتقال ارز به تراست ولت می‌پردازیم.

مرحله اول

انتقال از کوکوین به تراست ولت

لازم است تا شما به اپلیکیشن تراست ولت مراجعه کنید. در صفحه باز شده بر روی گزینه “دریافت” تپ کنید.

مرحله دوم

رمز ارزی که قصد دارید تا به تراست ولت منتقل کنید را انتخاب نمایید.

انتقال از کوکوین به تراست ولت

مرحله سوم

آدرس انتقال را کپی کرده و نگه دارید.

انتقال از کوکوین به تراست ولت

مرحله چهارم

در این بخش، لازم است تا وارد سایت کوکوین شوید. در بخش راست صفحه، بر روی گزینه کیف پول “ولت” تپ کنید.

سایت کوکوین 

مرحله پنجم

در این مرحله باید بر روی گزینه انتقال کلیک کنید.

صرافی کوکوین

مرحله ششم

ارز دیجیتال مورد نظر خود را جهت انتقال از کوکوین به تراست‌ ولت انتخاب کرده و مبلغ مورد نظر را وارد کنید. سپس آدرس کیف پول ارز دیجیتال خود را در تراست‌ولت در بخش مربوطه با عنوان “Wallet Address” وارد نمایید. از بین شبکه‌های مختلف موجود در تراست‌ ولت، شبکه مورد نظر جهت انتقال را انتخاب کنید. در پایان، با کلیک بر روی دکمه “Withdraw”، فرآیند انتقال ارز دیجیتال آغاز می‌شود.

انتقال از کوکوین به تراست‌

مرحله هفتم

ابتدا رمز تریدی که پیش‌تر بر روی حساب کاربری‌تان تنظیم کرده‌اید، را در بخش “Trading Password” وارد نمایید. سپس بر روی دکمه “Send Code” کلیک کنید تا کد ارسال شده به ایمیل شما را دریافت و وارد کنید. پس از آن، به اپلیکیشن Authenticator در موبایل خود مراجعه کرده و کد مرتبط با حساب کوکوین را در قسمت “FA2 Code” وارد نمایید. در نهایت، با تپ کردن گزینه “Submit”، فرآیند تایید را به پایان برسانید.

بعد از تایید تراکنش، میزان ارز دیجیتال مورد نظر شما در بازه زمانی ۱۰ تا ۱۵ دقیقه، به کیف پول تراست‌ولت شما واریز می‌گردد.

جمع بندی

همانطور که در متن بالا درباره نحوه انتقال ارز از کوکوین به تراست ولت گفته شد، انتقال ارز از صرافی کوکوین به کیف پول تراست ولت یک فرآیند ساده و ایمن است که به کاربران امکان می‌دهد دارایی‌های خود را در یک کیف پول نرم‌افزاری غیرمتمرکز ذخیره کنند. این روش به دلیل امنیت بالا، مزیت‌هایی چون دسترسی مستقیم به کلید خصوصی، انتقال سریع و ارزان و محافظت از دارایی‌ها را به همراه دارد. از طریق مراحل ساده‌ای که شامل تنظیمات ارسال، تایید تراکنش و انتقال در کیف پول تراست ولت می‌باشد، کاربران می‌توانند به راحتی ارزهای خود را از کوکوین به تراست ولت منتقل کنند.