صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال بایننس به دنبال کارمندان مدیریتی برای تأسیس دفتر خود در ترکیه است. صرافی بایننس از تاریخ ۶ دسامبر در صفحه LinkedIn شرکت خود، پنج موقعیت کاری را برای حضور در استانبول ترکیه در نظر گرفته است. این شرکت به دنبال کارمندانی برای بخش های مالی، نظارتی، بازاریابی و روابط عمومی می باشد.

چنگ پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس اخیراً در مصاحبه ای با کوین تلگراف برنامه های این صرافی را برای حضور در ترکیه به تفصیل شرح داد. وی ترکیه را به عنوان “کشوری پر جنب و جوش و فعال که یکی از بیشترین درخواست ها و علاقه سریع و در حال رشد به ارزهای دیجیتال را نشان داده است ” توصیف کرد و افزود که آنها یک تیم محلی ۱۰ تا ۲۰ نفری را تشکیل می دهند. وی همچنین اظهار داشت که بایننس به زودی نقل و انتقال بانکی مستقیم لیر ترکیه را به این پلتفرم اضافه می کند.

رعایت قوانین یک معیار مهم برای انجام اقدامات بایننس در ترکیه است

ژائو در مصاحبه خاطرنشان کرد که بایننس مسائل قانونی و نظارتی را بسیار جدی می گیرد و در این راستا به جستجوی یک بازرس نظارتی است. مأمور نظارتی محلی به تیم بایننس ترکیه “در کلیه امور مربوط به رعایت و قانون گذاری با نهادهای نظارتی بین المللی از جمله پشتیبانی از ثبت نام ها” کمک خواهد کرد.

همان طور که کوین تلگراف در ۱۵ نوامبر گزارش داد، بایننس پشتیبانی از جفت های تجاری لیر ترکیه، بیت کوین، ریپل (XRP)، اتر (ETH) را به کیف پول دیجیتالی محلی پاپارا (Papara) اضافه کرده است.

بایننس به گسترش سریع خود ادامه می دهد

بایننس به طور قابل توجهی پیشنهادات و خدمات خود را در حوزه های قضایی مختلف گسترش داده است. اخیراً ، این صرافی چهار جفت ارز معاملاتی برای روبل روسیه شامل بیت کوین، ریپل (XRP) ، (ETH) وبایننس کوین (BNB) را اضافه کرده است.

گفتنی است که در طی چندین روز گذشته، صرافی ارزهای دیجیتال بایننس، DappReview را خریداری کرده است. DappReview یک پلتفرم ارزیابی است که تحقیقات مبتنی بر اطلاعات و خدمات تبلیغاتی را به برنامه های غیرمتمرکز مبتنی بر بلاک چین ارائه می ‌دهد. ویکتور ردچنکو (Victor Redchenko)، بنیان گذار تراست والت (Trust Wallet) عنوان کرد که دستیابی به این پلتفرم مستقر در پکن به صرافی بایننس کمک خواهد کرد تا توسعه برنامه های غیرمتمرکز کنونی خود را توسعه داده و موارد جدیدی را برای استفاده از بلاک چین ایجاد کند.